Zpět na začátek

Poradna

Pro návštěvníky našich internetových stránek máme k dispozici virtuální poradnu. Úkolem poradny je ušetřit váš čas. Najdete zde odpovědi na vaše nejčastější otázky. Nenašli jste níže odpověď na vaši otázku? Napište nám. Čím více napíšete, čím víc budete konkrétní, tím lépe vám dokážeme poradit.

Jaké informace najdu na faktuře?

Vysvětlení faktury za sdružené služby dodávky elektřiny.

Číst dále...

Jaké způsoby platby za energie mohu zvolit?

Účty za elektřinu a plyn u nás můžete platit různými způsoby. Vyberte si ten, který vám bude nejvíce vyhovovat.

Číst dále...

Chci změnit způsob platby. Co mám udělat?

Pokud vám nevyhovuje nastavený způsob placení, kontaktujte nás zdarma na naší zákaznické lince 800 400 420.

Číst dále...

Podle čeho mi nastavíte výši záloh za energie?

V rámci řádného ročního vyúčtování spotřeby přizpůsobujeme výši zálohové platby vaší aktuální spotřebě a kolísajícím cenám.

Číst dále...

Jaká je minimální výše zálohy?

Rozumná zálohová platba energií v domácnosti ideálně pokryje náklady očekávané spotřeby a stálé měsíční platby za dodávku a distribuci.

Číst dále...

Vrátíte mi automaticky jakýkoliv přeplatek za energie?

Přeplatky automaticky vracíme k datu splatnosti vyúčtování.

Číst dále...

Proč mi chodí vyúčtování za elektřinu v jiném termínu než za plyn?

Vyúčtování energií je vystaveno na základě odečtů elektroměrů a plynoměrů.

Číst dále...

Stav elektroměru na vyúčtovací faktuře neodpovídá skutečnému stavu na měřidle. Co mám dělat?

Pokud vám nesedí stav měřidla se stavem na faktuře, můžete fakturu reklamovat.

Číst dále...

Jaké platby jsou zahrnuty do vyúčtovací faktury?

Do vyúčtovací faktury jsou zahrnuty veškeré platby přijaté a zaúčtované do data odečtu měřidla.

Číst dále...

Mám vysoký nedoplatek za elektřinu, jak to mám řešit?

Odpovězte si na otázky: Nezvýšila se ve vaší domácnosti spotřeba elektřiny? Nemáte nové spotřebiče?

Číst dále...

Jak mám reklamovat vyúčtovací fakturu?

Abychom vám pomohli zjednodušit a urychlit reklamaci, připravili jsme pro vás reklamační formulář.

Číst dále...

Mohu požádat o mimořádnou fakturu?

Mimořádná faktura se vystavuje zpravidla z těchto důvodů...

Číst dále...

Co je to daň z elektřiny?

Daň z elektřiny patří mezi takzvané ekologické daně, které jsou zakotveny v legislativě České republiky i Evropské unie.

Číst dále...

Co je to daň ze zemního plynu?

Dne 1. ledna 2008 se stal účinným zákon č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů, část 45 Daň ze zemního plynu a některých dalších plynů.

Číst dále...

Jak mám provést samoodečet elektřiny a plynu?

Odečet elektřiny a plynu provádíme většinou z několika důvodů...

Číst dále...

Samoodečet elektroměru

Podrobný návod, jak provést samoodečet elektroměru.

Číst dále...

Samoodečet plynoměru

Podrobný návod, jak provést samoodečet plynoměru.

Číst dále...

Chci vlastní přehled o spotřebě elektřiny a zemního plynu. Poradíte mi nějakou aplikaci?

Užitečný nástroj pro zaznamenávání spotřeby elektřiny a plynu je mobilní aplikace Domácí odečty jednoduše.

Číst dále...

K čemu slouží VEMEX Energie OnLine Portál?

VEMEX Energie OnLine Portál je internetová aplikace, která vám po přihlášení umožní většinu svých požadavků vyřešit z pohodlí domova.

Číst dále...

Co mám dělat, když platba přímým inkasem neprochází?

Pokud nebyla platba z jakéhokoliv důvodu inkasována, je nutné uhradit částku jiným způsobem, a to i v případě, že chybné údaje opravíte dodatečně.

Číst dále...

Mohu poslat samoodečet elektroměru a plynoměru na konci roku?

Začátkem každého nového roku nám můžete nahlásit, jaký jste měli stav elektroměru a plynoměru k datu 31.12.

Číst dále...

Měl bych vám poslat odečet elektroměru a plynoměru, když měním dodavatele?

Rozhodně vám doporučujeme odečty elektroměru a plynoměru k aktivaci smlouvy, ukončení smlouvy, nebo přepisu smlouvy poslat.

Číst dále...

Vítejte ve společnosti VEMEX Energie

Společnost VEMEX Energie a. s. zajišťuje dodávku zemního plynu a elektřiny a s tím související služby s přenesením odpovědnosti za odchylku pro své zákazníky v celé ČR. Služby poskytujeme na základě licence na obchod se zemním plynem a elektřinou.

Kontaktní formulář

Nenašli jste informaci, kterou hledáte, nebo se chcete na něco zeptat? Pošlete nám dotaz a my Vás budeme do dvou pracovních dnů kontaktovat.






Výše uvedené osobní údaje poskytujete společnosti VEMEX Energie a.s., IČO: 289 03 765, se sídlem Evropská 2591/33E, 160 00 Praha 6 – Dejvice, za účelem vyřízení Vaší žádosti o kontaktování a za účelem Vašeho kontaktování naším pracovníkem, přičemž za těmito účely budou Vaše osobní údaje zpracovány. Podrobné informace o zpracování osobních údajů a Vašich právech v souvislosti s tímto zpracováním jsou uvedena zde.


Pro úspěšné odeslání je třeba vyplnit všechna pole označená *, jsou také oranžově ohraničena.

Nastavení cookies

Cookies jsou malé datové soubory ukládané během návštěvy našich internetových stránek na vaše zařízení. Cookies mohou v některých případech obsahovat osobní údaje.
 
Na našich stránkách jsou používány následující cookies:

• Funkční cookies
 
Funkční cookies jsou z technického hlediska nezbytné pro správnou a plynulou funkčnost internetových stránek během vaší návštěvy. Vzhledem k povaze těchto cookies je jejich použití v souladu s právními předpisy na našich internetových stránkách vždy povoleno.
 
Naše internetové stránky využívají tyto cookies k uložení vašeho nastavení cookies tak, aby nedocházelo k opětovnému zobrazování tohoto textu při každé vaší návštěvě těchto stránek.
 Optimalizační cookies
 
Optimalizační cookies nám pomáhají porozumět tomu, jak jsou vámi používány naše internetové stránky. Můžeme tak lépe optimalizovat jejich obsah a zpříjemnit vám jejich pozdější používání, resp. zlepšit naše služby.
 
Zaškrtnutím políčka u optimalizačních cookies a stisknutím tlačítka Potvrdit volbu a nastavit vyjadřujete svůj souhlas s ukládáním optimalizačních cookies na vaše zařízení.
Změnu v nastavení ukládání cookies můžete kdykoliv provést přes odkaz na dolní liště našich internetových stránek.
 
Změnu nastavení cookies můžete také kdykoliv provést ve vašem prohlížeči, a to například globálním zakázáním ukládání cookies (tzv. „do not track“ příkaz). Vaše nastavení prohlížeče vždy plně respektujeme.
 
Osobní údaje uložené v souborech cookies jsou plně ve vaší dispozici a můžete je kdykoliv smazat prostřednictvím svého prohlížeče.
 
Podrobné informace o účelech, pro které používáme soubory cookies, naleznete v dokumentu Podmínky ochrany osobních údajů společnosti VEMEX Energie a.s.
Potvrdit volbu a nastavit