Zpět na začátek

Proč pracovat ve VEMEX Energie a. s.?

Nabízíme zázemí velké nadnárodní společnosti osobnostem, které zajímá pracovní příležitost na trhu s energiemi.


 
Klademe velký důraz na to, aby v našem týmu pracovali špičkoví odborníci ve svých oborech, a proto nabízíme svým zaměstnancům možnost profesního růstu a zvyšování kvalifikace.
 
Naši zaměstnanci pracují s nejnovějšími technologiemi, v příjemném pracovním prostředí a v menších kolektivech. Naše pracoviště se nachází jen pár kroků od stanice metra, tramvaje a autobusového nádraží – stanice Hradčanská jen cca 5 minut chůze.
 
V našem oddělení zákaznické péče vám můžeme nabídnout částečný pracovní úvazek, který vám umožní lépe sladit váš pracovní a soukromý život.
 
Nabízíme široký systém benefitů
  • Příspěvek na stravování
  • Vzdělávání a osobní rozvoj
  • 1 týden dovolené navíc
  • Mobilní telefon a notebook
  • Flexibilní pracovní doba a další benefity

 
Proces výběrového řízení
 
Chcete se stát členem týmu VEMEX Energie a. s.?
 
Zašlete nám životopis spolu s motivačním dopisem a informací, o jakou pozici máte zájem.
 
Následně očekávejte v nejbližších dnech telefonát, případně e-mail, ve kterém vás budeme informovat o dalším postupu.
 

Aktuální volné pracovní pozice
 
V současné době hledáme do našeho týmu vhodné osobnosti na následující pracovní pozice:
Key Acount Manager

Jste obchodník? Komunikujete rádi s lidmi? Máte schopnost dobře vyjednávat? Staňte se naším zaměstnancem, prodávejte koncovým zákazníkům elektřinu a plyn jako Manažer prodeje klíčovým zákazníkům (Key Account Manager). Hledáme vhodné kandidáty pro různé regiony v rámci celé ČR.

Náplň práce
  • zajišťovat akviziční činnost i poprodejní péči ve svěřeném regionu
  • sbírat informace o trhu s elektřinou a plynem, konkurenčních nabídkách a produktech se zaměřením na svěřený segment
  • spravovat a aktualizovat databázi svěřených zákazníků v příslušné aplikaci (CRM, MS Excel, zákaznickým systém používaný ve společnosti apod.)

Požadavky
  • SŠ/VŠ, praxe v obchodu (praxe v energetice - výhodou)
  • zkušenosti s řízením vztahu se zákazníkem
  • komunikační dovednosti, prodejní a prezentační dovednosti
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • řidičský průkaz sk. B
  • časová flexibilita

Nabízíme
  • fixní mzda + bonus z provizí z uzavřených obchodů
  • služební auto i k soukromým účelům
  • notebook, mobilní telefon
  • příspěvek na stravování, stravenky v hodnotě 100,- Kč
  • home office

Předpokládaný nástup - dohodou
Místo pracoviště: Celá ČR
Typ pracovního poměru: HPP
 
Operátor zákaznické linky

Baví vás komunikace a máte chuť vzdělávat se v oblasti energetiky? Máte předchozí zkušenost se zákaznickou péčí? Hledáme kandidáta na místo Operátora zákaznické linky. Znalost oblasti energetiky vítáme.  

Náplň práce
  • telefonická a emailová komunikace se stávajícími zákazníky - poskytování informací (např. dotazy na vyúčtování, změny záloh, změny osobních údajů) – 90% pracovní náplně
  • administrativa spojená se zákaznickými požadavky - zápis požadavků do interních systémů, odpovědnost za předání požadavků dalším oddělením
  • retenční nabídky a aktivní telefonické oslovování  STÁVAJÍCÍCH zákazníků
  • příprava nabídek, smluv a dalších dokumentů, kontrola příchozích dokumentů od zákazníků
  • komunikace a spolupráce s ostatními odděleními napříč společností

Požadavky
  • zkušenosti z oblasti zákaznického servisu
  • zkušenosti z oblasti energetiky výhodou (není podmínkou)
  • příjemné vystupování a proklientský přístup
  • komunikační dovednosti
  • kultivovaný psaný i mluvený projev
  • uživatelská znalost MS Office
  • spolehlivost, pečlivost a samostatnost

Nabízíme
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • úvodní školení v rámci pracovní pozice
  • práce v menším přátelském kolektivu
  • 8,5 hodinová pracovní doba (včetně 30 minut placené přestávky)
  • pracovní doba pouze v pracovní dny, bez svátků a víkendů
  • příspěvek na stravování v hodnotě 100,- Kč
  • zaměstnanecký tarif na odběr elektřiny a plynu
  • 5 týdnů dovolené

Předpokládaný nástup - ihned, nebo dohodou
Typ pracovního poměru: HPP na dobu určitou
 
IT koordinátor/analytik/manažer

Jste komunikativní osoba s analytickým myšlením a schopností vnímat komplexní souvislosti? Máte zkušenosti s projektovým řízením a rozvojem informačních systémů? Hledáme kandidáta na pozici IT koordinátor/analytik/manažer. 

Náplň práce
  • komunikace s externími dodavateli služeb (infrastruktura, IS, Telco…)
  • zadávání a přebírání práce od externích dodavatelů
  • komunikace s interními zadavateli požadavků na IT
  • specifikace zadání pro externí dodavatele
  • komunikace s vedením společnosti
  • příprava rozpočtu, reportování stavu
  • drobný interní rozvoj (reportingových nástrojů, formulářů, pomůcek v Excelu)

Požadavky
  • VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru (IT)
  • zkušenosti s projektovým řízením a rozvojem informačních systémů
  • komunikativní osoba s analytickým myšlením a schopností vnímat komplexní souvislosti
  • přehled v oblasti IT
  • velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel včetně Power BI nástrojů) a Adobe Acrobat výhodou
  • zkušenosti z oblasti energetiky výhodou
  • znalost metodik PRINCE, PMI, ITIL výhodou
  • znalost programovacích jazyků (např. SQL, VB, HTML...)
  • znalost anglického jazyka

Nabízíme
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • pružná pracovní doba (povinně 9-15 hodin)
  • příspěvek na stravování, stravenky v hodnotě 100,- Kč
  • zaměstnanecký tarif na odběr elektřiny a plynu
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost home office

Předpokládaný nástup: ihned, nebo dohodou
Typ pracovního poměru: HPP na dobu určitou na 1 rok
 
Jiná pracovní pozice
 
Všechna naše oddělení chtějí jen ty nejlepší, spolehlivé a talentované lidi s profesionálním přístupem k práci. Máte praxi v energetice a schopnost dobře vyjednávat? Nebo máte zkušenosti s vedením týmu? Hledáme obchodníky, poradce, specialisty, analytiky i managery.

Jste v oboru úplný nováček? Nevadí, rádi se s vámi seznámíme a pomůžeme vám najít u nás optimální uplatnění. Klademe velký důraz na to, aby v našem týmu pracovali špičkoví odborníci ve svých oborech.

Klient je smyslem naší práce a motorem všeho, co děláme.

Zašlete nám životopis spolu s motivačním dopisem a informací, co vás baví, naplňuje a jakým přínosem můžete být pro naši společnost. 


Nenašli jste v naší nabídce vhodnou pozici, a přesto nám chcete zaslat svůj životopis?
 
Využijte náš formulář pro kariéru.
 
Správa lidských zdrojů
 
Violetta Malkova
HR, management and administration assistant
Mobil: +420 602 606 771
E-mail: kariera@vemexenergie.cz
 
VEMEX Energie a. s.
Na Zátorce 289/3, 160 00 Praha 6 – Bubeneč
Czech Republic
 
 

 

Formulář pro kariéru

Všechna naše oddělení chtějí jen ty nejlepší, spolehlivé a talentované lidi s profesionálním přístupem k práci. Máte praxi v energetice a schopnost dobře vyjednávat? Nebo máte zkušenosti s vedením týmu? Hledáme obchodníky, poradce, specialisty, analytiky i managery. Využijte náš formulář pro kariéru.



Pracovní pozice:





Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním uvedených osobních údajů.

Pro úspěšné odeslání je třeba vyplnit všechna pole označená *, jsou také oranžově ohraničena.

FacebookGoogle+LinkedInYoutubePinterestTwitterInstagram
K personalizaci obsahu, poskytování služeb sociálních sítí a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.
Více informacíRozumím