Zpět na začátek

Jak se stát zákazníkem VEMEX Energie a. s.


Zařídíme za vás zdarma přechod k VEMEX Energie a. s.
 
Uděláme vše pro to, abyste byli spokojení. Vyjdeme vstříc vašim požadavkům a smlouvu vám přizpůsobíme na míru.
 
 
Garantujeme férovou cenu
 
Naše strategie je jednoduchá. Nabízíme férové jednání a ceny, naše tarify jsou přehledné a srozumitelné.
 
 
Jsme důvěryhodným dodavatelem energií, máme přímý přístup k zásobám zemního plynu
 
Z hlediska dlouhodobého partnerství jsme pro domácnosti, podnikatele i velké firmy důležitou zárukou nepřetržitých dodávek.
 
 
Naše společnost neustále zlepšuje své služby a kromě výhodných cen nabízíme zákazníkům i další výhody a benefity.
 
 
Zákaznická linka
 
Volejte zdarma v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hodin na 800 400 420.

 
 
Máte otázky?

 
Je nám jasné, že vás po podpisu smlouvy mohou napadnout nějaké další otázky, na které byste se ještě rádi zeptali. Pokud potřebujete s něčím poradit, kontaktujte nás zdarma na naší zákaznické lince 800 400 420, a to v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hodin.
 
Než nás budete kontaktovat, podívejte se do Poradny na časté dotazy zákazníků. Pokud tam najdete odpověď na vaši otázku, ušetříte si čas.

 
 
Získejte výhodnější cenu energií
 
Objednejte si zpětné volání. Ve vámi zvolený den a hodinu vás bude kontaktovat náš poradce. Připravíme vám podrobnou kalkulaci s nezávaznou nabídkou.
 

 
 
Jak probíhá změna dodavatele energií?
 
Provést změnu dodavatele energií není složité, jen je třeba dodržet určité termíny. Kompletní změnu dodavatele na základě plné moci vyřídíme zdarma za vás.

1. Sepíšeme s vámi novou smlouvu
Po přijetí vaší smlouvy od nás obdržíte uvítací dopis s informací o zahájení dodávky.

2. Vyřídíme výpověď u vašeho stávajícího dodavatele
Na základě plné moci vyřídíme veškeré formality potřebné ke změně dodavatele za vás.

3. Běží vaše výpovědní lhůta
Během výpovědní doby vás bude pravděpodobně kontaktovat původní dodavatel. Budeme rádi, když si získané informace ověříte u nás – volejte ZDARMA zákaznickou linku 800 400 420.

4. Zahájení dodávky energií od VEMEX Energie a. s.
Stáváte se zákazníkem VEMEX Energie a. s. a odebíráte levnější energie. Po datu zahájení dodávky očekávejte dopis s údaji pro platbu následných záloh.
 
Jak dlouho trvá změna dodavatele?

 
Doba, se kterou byste při změně dodavatele měli počítat, závisí na vaší aktuální smlouvě.
  • Připravte si smlouvu se stávajícím dodavatelem elektřiny/plynu a vyúčtovací fakturu. Postaráme se o vás ještě dřív, než se stanete našimi zákazníky. Zkontrolujeme obchodní podmínky vaší smlouvy.
     
    Pokud máte smlouvu na dobu neurčitou, nejste u svého dodavatele vázáni na pevnou dobu. Výpovědní doba je podle zákona tříměsíční, ale může být i kratší.
     
    Pokud máte smlouvu na dobu určitou, zjistíme, kdy se bude blížit ke konci své účinnosti. Výpovědní lhůtu u smlouvy na dobu určitou může mít každý dodavatel jinou. Většinou je možné podat výpověď nejdříve 1–6 měsíců před ukončením smlouvy.
     
    Tento typ smlouvy je potřeba ohlídat, aby smlouva nebyla automaticky prodloužena.

     
  • Sepíšeme s vámi novou smlouvu. Udělíte nám plnou moc, na jejímž základě vyřídíme výpověď u vašeho stávajícího dodavatele a uzavřeme smlouvy o distribuci energií s provozovateli distribučních soustav.
     
    Výpovědní lhůta počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď podána.Někdy se výpověď může protáhnout o další měsíc, zejména v případě, kdy jsou smlouvy novému dodavateli doručeny těsně před koncem měsíce.

     
  • Po přijetí vaší smlouvy od nás obdržíte uvítací dopis s informací o zahájení dodávky. Po datu zahájení dodávky očekávejte dopis s údaji pro platbu následných záloh.
     
    Elektroměry a plynoměry jsou majetkem distributora, který zároveň provádí odečty stavu měřidel. Termíny odečtů údajů z vašich měřidel zůstávají stejné.

     
  • Po uplynutí výpovědní doby obdržíte od původního dodavatele ukončovací fakturu, kde vám původní dodavatel vyúčtuje vaši spotřebu k poslednímu dni odběru.
     
Chci provést přepis elektřiny a plynu na nového majitele, co potřebuji?

 
Pronajali jste si byt? Přestěhovali jste se? Koupili jste nemovitost? Chcete změnit dodavatele a zároveň změnit i odběratele?
 
Přepsání odběrného místa na nového odběratele je záležitost zpravidla minimálně 35 dní. Kompletní změnu na základě plné moci vyřídíme zdarma za vás.
  • Připravte si kopii nájemní smlouvy nebo jiný doklad o vztahu k nemovitosti, např. výpis z katastru a předávací protokol se stavy samoodečtů k datu předání bytu/domu.
     
  • Vyžádejte si od předchozího odběratele faktury za energie. Stačí nám faktury předat, sami si dohledáme potřebná data. Je také nejlepší se s původním odběratelem domluvit na datu, k němuž bude požadováno ukončení smlouvy, abyste si v pořádku zvládli vyřídit smlouvu s námi.
     
    Složitější může být případ, kdy vám původní odběratel nechce poskytnout potřebnou součinnost. Vždy existuje způsob, jak situaci vyřešit, rádi vám pomůžeme. Kontaktujte nás na naší bezplatné zákaznické lince 800 400 420.

     
  • Po přijetí vaší smlouvy od nás obdržíte uvítací dopis s informací o zahájení dodávky. Po datu zahájení dodávky očekávejte dopis s údaji pro platbu následných záloh.
     


     
Co potřebuji ke zřízení nového odběrného místa?

 
Odběr elektřiny a zemního plynu je možné realizovat pouze na základě uzavřené smlouvy o připojení k distribuční soustavě.
 
Se všemi kroky potřebnými ke zřízení nového odběrného místa vám poradíme a pomůžeme.
Kontaktujte nás na naší bezplatné zákaznické lince 800 400 420.
 
Kroky k připojení nového odběrného místa
  • Vyplnění a podání žádosti o připojení k distribuční soustavě
  • Posouzení žádosti distributorem a uzavření smlouvy o připojení
  • Uzavření smlouvy o sdružených dodávkách plynu nebo elektřiny
  • Sjednání termínu montáže, montáž měřicího zařízení a zahájení odběru

 
Jak dlouho trvá zřízení nového odběrného místa?
 
Doba od podání žádosti o připojení k distribuční soustavě po montáž měřicího zařízení je závislá na složitosti připojení. Obvykle se v případě připojování nového odběrného místa pohybuje od 1 do 12 měsíců.

 
 
Kontaktujte manažera prodeje a získejte výhodnější cenu energií
 
Dodáváme energie do domácností, státního sektoru, škol a nemocnic, ale také chemického a energetického průmyslu, stavebnictví, potravinářství, hutí a skláren.
 
Smlouvu můžete vyplnit sami nebo s pomocí operátora. Zavolejte zdarma na naši zákaznickou linku 800 400 420.

 
Smlouva pro domácnost (PDF)

 
Smlouva pro podnikatele (PDF)

 
Pro individuální smlouvu pro velkoodběratele nás prosím kontaktujte.
Navštivte nás na FacebookuNavštivte nás na LinkedInNavštivte nás na YouTubeNavštivte nás na Google+Navštivte nás na Twitteru
K personalizaci obsahu, poskytování služeb sociálních sítí a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.
Více informacíRozumím